Komorni i solistički koncerti

  • Užitak zajedničkog muziciranja

    Koncertna promocija CD-a Glazba… prijateljstvo klarinetistice Marije Pavlović i pijanistice Martine Filjak, Marijin dvor, Lužnica, 27. prosinca 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Odabranim programom s djelima Schumanna, Debussyja, Bergama i Poulenca umjetnice su pokazale vrhunsku tehniku, muzikalnost, ljepotu tona i fraze, osjećaj za ritam, stil i dinamičku raznolikost te čvrsto zajedništvo u kreiranju cjeline. Međusobni sklad i ravnopravni udio u ispreplitanju i prezentiranju notnoga materijala iznjedrili su uzorne interpretacije ...pročitajte cijeli tekst...
  • Svečanost blagdana

    7. koncert ciklusa Integralne izvedbe orguljskog opusa Johanna Sebastiana Bacha, Ante Knešaurek i Pavao Mašić, orgulje, Bazilika Srca Isusova, Zagreb, 26. prosinca 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Dobro je da Bachov opus izvode dvojica orguljaša jer se tako u njihovu neprijepornu umijeću raspoznaju osobitosti pristupa, karakteristike svakog ponaosob: Knešaurekovu monumentalnost i čistoću arhitektonike djela ili Mašićevu sklonost obojenu detalju. Pritom treba napomenuti da nikako nije riječ o nekom pretpostavljanju jednog nad drugim ...pročitajte cijeli tekst...
  • Orguljaši čestitali rođendan svom uzoru

    Koncert Orgulje – kraljica instrumenata, KD Vatroslav Lisinski, 21. prosinca 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Treba reći da orguljaška scena u Hrvatskoj ima svoje predstavnike koji se javljaju i u mlađim generacijama, predstavnike s kojima se može dičiti i izvan lokalnih granica što je itekako prepoznato, premda orguljaši na stanovit način samozatajni umjetnici sa svojih crkvenih korova, nisu neke zvijezde u današnjem smislu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Rizici Male noćne muzike

    Zagrebački kvartet i Ida Gamulin, Hrvatski glazbeni zavod, Zagreb, 21. prosinca 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Gostovanje pijanistice Ide Gamulin bilo je vrlo uspješno i poticajno. Umjetnica velikog iskustva, znanja i zrelosti, suvereno je (tehnički i interpretativno) ne samo izvodila svoju dionicu, nego je sugestivno utjecala i na članove Zagrebačkog kvarteta, tim više jer je u odabranim djelima Mahlera i Straussa naglasak bio na glasovirskoj dionici
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Intimni violinski pjev

    Ciklus Forte fortissimo Koncertne direkcije Zagreb: Vilde Frang, violina, KD Vatroslav Lisinski, 13. prosinca 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Vilde Frang je uvjerljivošću svojih prelijepih interpretacija svojevrsna i, na svu sreću, uspješna oponentica razmetljivog šou-programa velikih kretnji kojima se utječu drugi i drukčiji željni slave. Sjajna je violinistica, a ponajprije još sjajnija glazbenica kojoj ni jedna tajna složenih partitura triju izabranih sonata nije neotkrivena ...pročitajte cijeli tekst...
  • U blagdanskom ozračju

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Ana Lice, sopran, Marko Mimica, bas, Katarina Javora i Mirko Jankov, orgulje, 9. prosinca 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Uz solidne zanatske temelje i urođene glasovne predispozicije, mladim se pjevačima Ani Lice i Marku Mimici vrata karijere širom otvaraju. Potrebno je i daljnje usavršavanje, ali raduje što je očit znatni napredak. Orguljaši Katarina Javora i Mirko Jankov predstavili su se u dobrom svjetlu, bilo u pratnjama pjevača ili samostalno
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Rizik koji se isplatio

    Hrvatski barokni ansambl: Why Play Bach?, solistica: Catherine Mackintosh, violina, Hrvatski glazbeni zavod, 5. prosinca 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Prava zanimljivost rasporeda bila je izvedba Bachovog Koncerta za tri violine, gudače i continuo u C-duru u preradi Christophera Hoowooda. Tu se iskazao hrabar i rizičan potez Catherine Mackintosh. Zasvirala je svoju solističku dionicu sa Tanjom Tortić i Ivanom Žvan koje su bez straha, suvereno preuzele svoje uloge kao da su iza njih godine iskustva ...pročitajte cijeli tekst...
  • Mladi za mlade

    25 nam je godina tek!, svečani koncert u povodu 25. obljetnice ciklusa Mladi za mlade Hrvatske glazbene mladeži i Muzičke akademije u Zagrebu, Mala dvorana KD Vatroslav Lisinski, 2. prosinca 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Nema sumnje da ćemo napredak većine studenata koji su nasupili na ovom koncertu i dalje sa zanimanjem pratiti i da ćemo ih podržati kao što je to učinila i mlada publika na ovom svečanom koncertu svojim burnim odobravanjem. Podrška studentima na počecima bavljenja glazbom itekako je potrebna u stjecanju samopouzdanja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Nedostojna posveta Chopinu

    Ciklus Četiri godišnja doba Gudačkog kvarteta Rucner: Zima, Hrvatski glazbeni zavod, 1. prosinca 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Razočaranje večeri bila je izvedba 2. klavirskog koncerta u f-molu Frédérica Chopina. Već je sam uvod s gudačkim kvartetom najavio nedostatak finoće tona, plemenitosti, pjevnosti i nadahnuća. Pijanistica Sabrina Zelić svoju je dionicu izvodila površno, čak s ponekom krivom ili izostavljenom notom, tehnički nevješto, bez logičnog i muzikalnog fraziranja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zrelost mladog umjetnika

    Ciklus Zagrebački umjetnici zagrebačkoj publici: Bruno Vlahek, klavir, Hrvatski glazeni zavod, 25. studenoga 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Bruno Vlahek predstavio se zagrebačkoj publici lijepim i zahtjevnim programom koji je kulminirao izvedbom Treće sonate u f-molu op. 5 Johannesa Brahmsa. Pet stavaka kontrastnog ugođaja tog vrlo zahtjevnog djela mladi je umjetnik predstavio osmišljenom i zaokruženom koncepcijom, iako Zadovoljna publika je izmamila i dva oprečna dodatka
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Koketiranje violončela i glasovira

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Mladi glazbenici u Salonu Očić (Dora Kuzmin, violončelo, Martin Draušnik, violina), 18. studenoga 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Sudjelovanje laureata Tribine Darko Lukić na koncertima u Salonu Očić postalo je korisnom tradicijom kao još jedna vrijedna nagrada mladim umjetnicima, kojima je svaki nastup itekako potreban i dobrodošao na pragu karijere. Na ovom koncertu oni su potvrdili svoje kvalitete i burnim pljeskom bili nagrađeni za izniman doživljaj
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kissin je (već dugo) in

    Lisinski subotom: Evgenij Kissin, glasovir, Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, 9. studenoga 2010,

    Piše: Ivan Ćurković
    Schuman je u sjeni Chopina ostao ponešto neopravdano, jer je ruski pijanist u ciklusu osam minijatura koja sačinjavaju Fantasiestücke, op. 12 iznova pokazao ne samo sve svoje vrline, kao što su visoka virtuoznost i impulzivna osjećajnost koja osvaja u trenu, nego i sposobnost ocrtavanja cjelovitoga luka nad svojim pijanističkim čitanjem ...pročitajte cijeli tekst...
  • Posveta gitari

    Ciklus Guitarra viva: Petrit Çeku, Hrvatski glazbeni zavod, Zagreb, 2. studenog 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    U potpunom mraku dvorane, obasjan tek jednim trakom svjetlosti, Petrit Çeku je na svoj jedinstveni način izrazio pohvalu gitari. Zahvaljući izvrsnom muziciranju vrijedan instrument plemenita tona pod njegovim je virtuoznim, pažljivo artikuliranim prstima uvelike pridonio tonskoj ljepoti, te suptilnosti, izražajnosti i sugestivnosti interpretacije
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Posveta glazbeniku zvukova

    Međunarodni znanstveni skup Pierre Schaeffer: mediArt, Rijeka; 5. – 7. listopada 2010.U spomen Pierreu Scheafferu, Zagreb, 8. – 10. listopada 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Pierre Schaeffer nekoliko je puta posjetio Zagreb u razdoblju od 1963. do 1970, sudjelovao na MBZ-u, te održao predavanja. Bilo je to vrijeme kada je Zagreb snagom želje i radne koncentracije, tražeći odgovor na umjetnički i društveni zahtjev za sveobuhvatnom inovacijom postao mjesto susreta, sraza i proboja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Za prosperitet glazbene kulture

    Svečano obilježavanje 60. obljetnice HDGPP-a, Primošten, 14. – 16. listopada 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Hrvatsko društvo glazbenih i plesnih pedagoga proslavilo je šezdesetu obljetnicu trodnevnim uglavnom radnim a dijelom i zabavnim druženjem. Uz uspjele koncerte perspektivnih mladih talenata i uglednih glazbenika održano je i nekoliko predavanja s temom vodiljom Moja Dora u glazbenu školu mora nadahnuta zanimljivom istoimenom knjigom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dojmljiva ekspresivnost

    Pijanistički recital Rite Kinke, Svečana dvorana Filozofskog fakulteta, Osijek, 28. rujna 2010.

    Piše: Sunčana Bašić
    Izvedba Carnavala, op. 9 Roberta Schumanna predstavljala je vrhunac koncertne večeri. Naročito su se izdvojila mjesta piano dinamike. Na njih je Rita Kinka odgovorila profinjenom paletom boja, slikama vlastite imaginacije koje je pretvarala u malu akcijsku priču, prožetu optimizmom i energijom koja je isijavala svakim novim odsviranim tonom
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Intima za sve

    Rođendanski koncert Miljenka Prohaske, Scena Amadeo, Dvorana Gliptoteke HAZU, Zagreb, 3. rujna 2010.

    Piše: Irena Paulus
    Program je započeo jednom od Prohaskinih ranih i do današnjih dana najizvođenijih skladbi. Intimu, (1962). Ovog puta odsvirao ju je Gudački kvartet Sebastian s kojim skladatelj uspješno surađuje već nekoliko godina. Iako priznaje da isprva nije želio da mu pripreme rođendanski koncert, na kraju je bilo jasno da je i sam slavljenik u njemu uživao ...pročitajte cijeli tekst...
  • U arboretumu

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Simply Brass kvintet, 10. lipnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Praizvedene su tri stilski različite kraće skladbe mladih hrvatskih autora: apstraktni i ozbiljni Simply quintet Dubrovčanina Frana Đurovića, zatim donekle folklorno obojene Dvije rijeke (Drava-Mura) Koprivničanina Dalibora Grubičevića, na tragu autorove preokupacije filmskom glazbom i Mjesečeva tuga Damira Butigana
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Otkrivanje Cherubinija

    Koncert Ljeto, Gudački kvartet Rucner i Sigi Feigl, klarinet, Hrvatski glazbeni zavod, 2. lipnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Valja odati priznanje Gudačkom kvartetu Rucner na ustrajnoj programskoj politici suradnje s glazbenicima izvan gudačkog svijeta, i izvan strogo klasičnog stila, u čijem društvu pronalaze i najčešće uspješno izvode neuobičajenu komornu literaturu te naručuju nove skladbe, a to im donosi važne bodove kako u stručnim krugovima tako i kod publike
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Pjesniku klavira

    Recital Sabrine Zelić Lovrenović, Muzej Mimara, Zagreb, 27. svibnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Umjetnica je interpretacije temeljila na pažljivo oblikovanom tonu, ali kratkoga daha, s minimumom pedala, tako da kantilene nisu bile dovoljno izražajne i pijevne. Osim pomanjkanja legata osjetila se i stanovita tehnička nesigurnost u brzim i virtuoznim dijelovima partitura. Stoga tek naslućena interpretativna vizija nažalost nije mogla doći do punog izražaja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Domaće sonate i uvozni preludiji

    Pijanistički recital Berislava Arlavija, Mala dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, 22. svibnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Berislav Arlavi je pijanist koji nastoji pružiti vlastitu viziju i doživljaj različitih glasovirskih poetika, otkriti nepoznato u poznatom, pronaći i istaknuti najsuptilnije i najupečatljivije elemente u partiturama i zaokružiti ih u smislene cjeline. Njegova više negoli solidna tehnika s jasnom umjetničkom vizijom, dobar je zalog za dodatno usavršavanje ...pročitajte cijeli tekst...
  • Glazbopis u Salonu Očić

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Dalibor Cikojević, klavir, 6. svibnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Još neobjavljeni roman Slike s izložbe predstavljen je u obliku glazbopisa, spregom biranih govorenih dijelova knjige i odgovarajuće glazbe. Odabranu glazbu publika je doživjela na novi način, u prisnoj sprezi sa sugestivno interpretiranim tekstovima i muzikalnim interpretom glazbe Daliborom Cikojevićem te upoznala njegov roman ...pročitajte cijeli tekst...
  • Rariteti za violinu i gitaru

    Ciklus Forte fortissimo: Latica Honda-Rosenberg, violina, Alexander-Sergej Ramírez, gitara, KD Vatroslav Lisinski, Zagreb, 4. svibnja 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    U dobro sročenom programu Latica Honda-Rosenberg i Alexander-Sergej Ramírez pokazali su i virtuozitet, ali je u cijeloj večeri prevladalo fino muziciranje koje je uspjelo nadići neudobnu veličinu dvorane, a k tomu je sasvim neočekivan dojam bilo Sedam španjolskih narodnih pjesama Manuela de Fallae. Te su pjesme bez riječi postale rječite
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Strastvena cjelina

    Zagrebački kvartet i Danijel Detoni, klavir, Hrvatski glazbeni zavod, 27. travnja 2010.

    Izvrsna suradnja Kvarteta i pijanista kulminirala je u završnoj točki večeri, Kvintetu za glasovir i gudački kvartet u f-molu op. 34 Johannesa Brahmsa. To poznato djelo slovi kao vrhunac prve faze skladateljeva zrelog komornog stvaralaštva. Bilo je to ujedno i vrhunac koncerta kojem je snažan impuls dao upravo Danijel Detoni
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Meditacija uz gitaru

    Ciklusu Mladi u Lisinskom: Krešimir Bedek, gitara, KD Vatroslav Lisinski, 26. travnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Krešimir Bedek pažljivo je bdio nad svakim lijepo intoniranim tonom, pazeći na dovoljno dug odjek, savršen legato i pijevnu kantilenu. Tome su parirali efektni proplamsaji virtuoziteta, temperamentnih akcenata te elegantnog i lepršavog prebiranja po žicama. I ovaj je koncert pokazao da se Krešimir Bedek razvio se u respektabilnog gitarista
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dva para violončela

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Michael Flaksman, Julius Berger, Jelena Očić-Flaksman, Hyun-Jung Berger, violončela, 8. travnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Uzorno pojedinačno predstavljanje bilo je dobar uvod u skladno zajedničko muziciranje na četiri violončela. Bio je to prvo potpuri popularnih melodija Glazbenici nisu zaboravili dodati i jedno reprezentativno djelo uglednog hrvatskog skladatelja Rudolfa Matza. Izveli su dva posljednja stavka iz njegova Kvarteta u d-molu za četiri violončela
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Srčani i poetski pristup majstoru klavira

    Recital pijanictice Pavice Gvozdić, Muzej Mimara, Zagreb, 29. ožujka 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Vehementnom gestom i stanovitom introspekcijom, Pavica Gvozdić elementarno poetskim pristupom progovara i o odnosu prema Chopinovom opusu. U njemu će se naći i veliki kontrasti dinamike i tempa i prirođen osnovni osjećaj za trenutak u kojemu oživljava skladbe. Na djelu je ponovo bilo njezino živo preispitivanje tog oglednog opusa ...pročitajte cijeli tekst...
  • Trajni sjaj

    Gala koncert u povodu 25. godina djelovanja Djevojačkog zbora Zvjezdice, Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, 28. ožujka 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Ono što je najviše impresioniralo bila je radost u zajedničkom muziciranju bivših i sadašnjih članica Zbora Zvjezdice, koje su pokazale da zvjezdani tragovi ne nestaju kao u zvijezda repatica, nego trajno sjaje i oplemenjuju sve prošle generacije i nastavljaju svijetliti u očima, srcima i glasovima ne samo sadašnjih već i budućih Zvjezdica ...pročitajte cijeli tekst...
  • Čarobna operna diva

    Lisinski subotom: Koncert Cecilije Bartoli, KD Vatroslav Lisinski, Zagreb, 21. ožujka 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Nevjerojatnom izdržljivošću, lakoćom i šarmom te savršenstvom u cjelini izraza, Cecilia Bartoli predstavila je opsežan i iznimno zahtjevan program ostavljajući publiku bez daha. Nježne i duboko osjećajne arije prekrasnih legata i suptilne dinamike izmjenjivale su se s virtuoznim koloraturama izvedenim u žustrom tempu i u savršenom dosluhu s orkestrom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Boje i zvuci Orient Expresta

    Koncert sastava Orient Expresto, Hrvatski glazbeni zavod, 20. ožujka 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Ekipa okupljena oko Mateja Meštrovića priredila je pravi glazbeno-svjetlosni prasak u kojemu se miješaju strastveno sviranje i vizualni efekti. Prasak, koji očito može zavesti pažnju generacije odrasle na sve više efekata spojenih s neospornom vještinom izvođača. Koncert je bio pun sviračke vještine i dobre volje i ta je energija preplavila prepunu dvoranu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Stabla u strunama

    Ciklus Forte Fortissimo Koncertne direkcije Zagreb: We Were Trees, Giovanni Sollima i Monika Leskovar, violončela, Ansambl solista Kaleidoskop, KD Lisinski, 9. ožujka 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Priča o stablima ispričana je glazbom ugođaja, koja slijedom autorovih sugestija djeluje poput filmske glazbe. odlična reprodukcija prvoklasnih glazbenika. We Were Trees reproduciraju prvoklasni glazbenici, kako solisti tako i ansambl mladih gudača koji s velikim entuzijazmom, energijom i preciznošću surađuju s maštovitim Sollimom ...pročitajte cijeli tekst...
  • S posvetom ženama

    Cantus Ansambl: Women 4 Cantus, dir. Berislav Šipuš, solisti: Mirjana Franić, harfa, Marta Babić, mezzosopran, Clemens Frühstück, saksofon, KD Vatroslav Lisinski, 8. ožujka 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Za ženski koncert Cantus ansambl je naručio dvije nove kompozicije. Solistička harfa i ansambl bili su zadani okviri za Jabuku razdora Sanje Drakulić. Nježno, tek naizgled tehnički nezahtjevno orfejsko prebiranje harfistice Mirjane Franić u ulančanim se epizodama otporno i uspjelo suprotstavlja ansamblu u sažetoj i efektnoj koncertatnoj formi
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Novi zvuci u Salonu Očić

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Josip Burjan, marimba, Ljerku Očić, orgulje, 4. ožujka 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Na početku je stvoreno ugodno i sjetno ozračje elegičnim Ugođajem u kojem se profinjenim tonom i dinamikom te izrazitom muzikalnošću u solističkom uvodu predstavio Josip Burjan. Nakon nekoliko taktova i pažljivog prijelaza, adekvatnim senzibilitetom nadovezala se Ljerka Očić solom na orguljama, a zajedničkim su preplitanjem dovršili djelo ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sav taj jazz s gudačima

    Gudački kvartet Sebastian, Mala dvorana KD Vatroslav Lisinski, 15. veljače 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Mala poslastica večeri bilo je Pet pjesama za sopran i gudače Josipa Hatzea u obradi za gudački kvartet. Svojim zvonkim i bogatim glasom u mediteranskoj melodioznosti pjesama, razumijevanjem njihova idioma i teksta, Varaždinka Valentina Fijačko angažirana u splitskoj Operi uz Kvartet Sebastian ih je dojstojno i privlačno prezentirala ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zagrebački solisti u usponu

    56. koncertna sezona Zagrebačkih solista, Hrvatski glazbeni zavod, 23. veljače 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Umjetnička kvaliteta Zagrebačkih solista rasla je tijekom protekle godine iz koncerta u koncert, zahvaljujući neprestanom i upornom propitivanju i mijenjanju članova uz angažiranje mladih darovitih umjetnika i uglednih solista međunarodnih karijera, kako bi se postigla prava zvučnost, tonski sklad i ravnovjesje dionica što se osjetilo i na ovom koncertu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Nepoznata i zapostavljena Bersina djela

    Bersa i krug, Hrvatski glazbeni zavod, 14. veljače 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Svi interpreti večeri, mahom vrsni mladi umjetnici pažljivo su i temeljito pripremili program gotovo nepoznatih i nepravedno zapostavljenih djela Blagoja Berse. Posebice je bio zaposlen pijanist Danijel Detoni, kao solist, pratilac i suradnik gudačkog kvarteta Porin te mezzosopranistice Martine Gojčeta Silić ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kako je lako svirati flautu

    Koncertna direkcija Zagreb: Koncert izvan pretplate, Lidija Ljubičić, flauta i Ivan Batoš, klavir, Muzej Mimara, 3. veljače 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Repertoar je bio odabran s mjerom i ukusom. Lidija Ljubičić neprijepornim umijećem i iskonskom muzikalnošću ne ostavlja mjesta bilo kakvoj sumnji. Dvojac je otvorio večer Malim valcerom i tako najavio zaraznu radost muziciranja koja je protkala cijelu večer s pripadajućim virtuozitetom i lakoćom zaigranosti finih nijansi u odnosu dvaju instrumenata ...pročitajte cijeli tekst...
  • Živa i skladna suradnja

    Ciklus koncerata Iz salona Očić: Mirta Pleteršek-Blašković, violina, i Biserka Krčelić, harfa, 4. veljače 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    U raznovrsnom kolopletu stilova i ugođaja umjetnice su pokazale dosta visoku izvođačku razinu uz muzikalni i temperamentni pristup interpretaciji. Živa, sabrana i skladna međusobna suradnja rezultirala je opuštenošću i radošću muziciranja čemu je pridonijela i ugodna prijateljska i intimna atmosfera Salona Očić
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • U potrazi za izvornim užitkom

    Hrvatski barokni ansambl: Koncert u povodu desete obljetnice umjetničkog djelovanja, KD Vatroslav Lisinski, 30. siječnja 2010.

    Piše: Višnja Požgaj
    Izvedba Händelova Mesije bila je žustra i poletna u brzim stavcima (što je rezultiralo i ponekim nedovoljno kompaktnim akordom) uz vrlo dobre gudače na čelu s koncertnom majstoricom i agilnom umjetničkom voditeljicom Laurom Vadjon te odlične trubače i ostale instrumentaliste. Oduševila je sopranistica Marija Kuhar-Šoša
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Prasak virtuoziteta

    Guitarra viva: Krešimir Bedek, Hrvatski glazbeni zavod, Zagreb, 26. siječnja 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Živopisni recital Krešimira Bedeka sadržao je stilski čist gitarski repertoar španjolskih i latinoameričkih majstora, a mladi je gitarist u svim izvedbama pokazao virtuoznost i osobit odnos prema paleti boja bogata i moćna tona širokih dinamičkih raspona. Njegove izvedbe krasi i izrazit smisao za dramaturgiju djela i tako donosi osobite i osobne interpretacije ...pročitajte cijeli tekst...
  • Mušketir i dame

    Kvartet Porin, Mala dvorana KD Vatroslav Lisinski, Zagreb, 20. siječnja 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Prvi je dio večeri bio posvećen Prvom gudačkom kvartetu u e-molu Bedřicha Smetane – Iz mojega života. Poznajući programski okvir, Kvartet Porin je s puno unutarnjeg intenziteta krenuo u izvedbu. Pažljivo usklađene dionice, pravi odnos među njima, ispostavio je respektabilnu izvedbu ispunjenu fino izrađenim detaljima nikad ne gubeći cjelinu iz vida ...pročitajte cijeli tekst...
  • Koraci do glazbenog sna

    Recital pijanista Silvija Vidovića, Hrvatski glazbeni zavod, 10. siječnja 2010.

    Piše: Maja Stanetti
    Repertoar koncerta pokazuje stanovitu sklonost romantičarskom izrazu čak i kad je riječ o Drugoj knjizi Debussyijevih Slika gdje je Silvije Vidović osobitu pozornost posvetio oblikovanju fino lebdećeg tona zadržavajući dovoljno jasnu strukturu djela. Fascinaciju tonskim slikama Vidović je pokazao primjereno spremno izvedenih osam Etida-slika Rahmanjinova ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike