Glazbeni festivali

  • Gudačka mladost i budućnost

    22. memorijal Franjo Krežma, Međunarodni susret mladih gudača, Osijek, 9. – 11. studenoga 2012.

    Čast da održi solistički koncert na završnoj večeri Memorijala pripala je Tvrtku Emanuelu Galiću. Uz klavirsku pratnju Renate Hil, mladi je virtuoz eteričnoga sviračkog senzibiliteta iskazao svoju neupitnu vještinu, re pokazao filigransku ljepotu oblikovanja tona i zavidnu tehničku spremnost, potvrdivši se kao mladi umjetnik pred kojim je blistava budućnost ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ususret velikom jubileju

    49. Glazbena tribina u Opatiji, 8. – 11. studenoga 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Briljantan nastup imao je Tudor/Batoš duo, koji čine dvojica izvrsnih mladih glazbenika iz Splita. Saksofonist Gordan Tudor i pijanist Ivan Batoš izvodili su djela Matthiasa Kranebittera (Beč), Ivane Kiš, Petra Bergama i Mirele Ivičević te praizveli dvije skladbe Hearing Voices samoga Tudora i novu inačicu skladbe 22 per 2 in 2 Dubravka Detonija
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Posebnost u zagrebačkoj koncertnoj ponudi

    7. zagrebački međunarodni festival komorne glazbe Zagreb kom, 12. – 20. listopada 2012.: Americano, 19. listopada 2012.

    Piše: Irena Paulus
    U Dvóřakovom „Američkom“ gudačkom kvartetu sastav od četiri instrumenta zvučao tako bogato da ga je bilo moguće zamijeniti sa zvukovno jakim gudačkim orkestrom. Melodije su se selile s instrumenta na instrument i to tako da ih je svaki izvođač-solist (jer oni to doista jesu) izveo na svoj način što nije narušavalo jedinstvo glazbenih misli ...pročitajte cijeli tekst...
  • Uvijek različito

    7. zagrebački međunarodni festival komorne glazbe Zagreb kom, 12. – 20. listopada 2012.: 8 godišnjih doba, koncert otvaranja, 12. listopada 2012.

    Piše: Irena Paulus
    Izvođači su donijeli Vivaldijeve popularne concerte grosse u sasvim novom, gotovo intelektualističkom obliku. Nova je bila i interpretacija. Ako se misli da se Vivaldija poznaje, jer smo ga svi već milijun puta čuli, interpretacije izvođača-sudionika pokazale su da se Vivaldijeva Četiri godišnja doba može uvijek iznova čitati ...pročitajte cijeli tekst...
  • Glazba povezuje sve ljude

    9. festival rane glazbe, Dubrovnik, 6. – 8. listopada 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Ansambl Responsorium obilježio je četiri stoljeća od prvog izdanja zbirke Amorosi concetti u Veneciji 1612. godine. Uz odabrane madrigale svirači su izvodili i kratka instrumentalna djela iz baroknog razdoblja. Ansambl Responsorium pokazao je vrhunsku kvalitetu, koja ga je svrstala uz bok umjetnika koji su nastupili na prve dvije festivalske večeri ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ponovo ispisana partitura

    18. međunarodni glazbeni festival Dani Milka Kelemena, Slatina, 5. – 7. listopada 2012.: Simfonijski orkestar HRT-a, dir. Vladimir Kranjčević, Dom kulture, Slatina, 5. listopada 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Koncert Simfonijskog orkestra HRT-a na otvaranju Festivala donio je iznenađenje – izvedbu Kelemenove Simfonije (1952), djela vrijedna svake pažnje, jer pokazuje majstorstvo, umjetničku zrelost, virtuozitet u ovladavanju zanata, gradnju monumentalne simfonijske forme, potpunu upućenost u tajne skladateljske tehnike i briljantnu vještinu orkestracije ...pročitajte cijeli tekst...
  • Nježne ljubavi i velike strasti

    42. Varaždinske barokne večeri, 21. rujna – 2. listopada 2012. Orkestar i solisti Le tendre amour, Španjolska, Antonio Literes, Los elementos

    Piše: Maja Stanetti
    Antonio Literes je po zadanim i naučenim glazbenim obrascima ipak vrlo maštovit i pjevačima vrlo zahtjevan skladatelj koji ne štedi ni svoje ostale izvođače, Le tendre amour su se s tim zahtjevima znali itekako dobro nositi. Lakopotezni i duhoviti, toliko da se teško primjećuje utemeljena meštrija pjevanja i sviranja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Austrijski darovi Varaždinu

    42. Varaždinske barokne večeri, 21. rujna – 2. listopada 2012.: Početak Festivala

    Piše: Maja Stanetti
    Na otvaranju do bola točan Zbor bečkih dječaka predvođen aseptipčnim dirigentom Rubénom Dubrovskim, izveo je Magnificat Francesca Durantea i Stabat Mater Giovannija Basttiste Pergolesija. Lošije i pod svaku cijenu točnije dugo se nije čulo. Bach Consort Wien  pružio stanovit odmor od takva ravno naučena pjevanja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Završila je glazbena čarolija

    12. festival komorne glazbe Julian Rachlin i prijatelji, Dubrovnik, 6. – 8. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Na zadnjoj su večeri svi kutovi Kneževa dvora bili zaposjednuti kao da su se svi željeli oprostiti od velikih umjetnika koji su im i priredili izvanredan program u najvišem mogućem umjetničkom zamahu.  Očito je bilo da su umjetnici tužni napustili Knežev dvor mjesto gdje su godinama zajedno uživali u najboljem obliku komornog muziciranja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Blistavi završetak

    Glazbeni proram 63, Dubrovačkih ljetnih igara: Opera gala, dir. Ivan Repušić, solisti: Inva Mula, sopran, Leo Nucci, bariton, Slovenska filharmonija, ispred Crkve sv. Vlaha, 25. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Solisti, Inva Mula i Leo Nucci, pjevali su u maniri opernih zvijezda, a njihovi solistički nastupi bili su sjajni. Instrumentalna pratnja bila je odličan sudionik umjetničkog čina. Samostalni nastupi Slovenske filharmonije bili na razini ugleda koji već dugo ima taj ansambl. Dirigent Ivan Repušić vodio je izvedbu s puno umjetničkog autoriteta i predanosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ključ vječna blaženstva

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: dir. Stephen Cleobury, Zbor Kraljevskog koledža iz Cambridga, solisti: Evelin Novak, sopran, Diana Haller, mezzosopran, Ivan Turšić, tenor, Goran Jurić, bas, Simfonijski orkestar Hrvatske radiotelevizije, Dominikanska crkva, 20. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Izvedbe četvoro hrvatskih solista u Mozartovu Requiemu karakteriziralo je visoko pjevačko umijeće. Simfonijski orkestar HRT-a imao je korektni udio,, dok je dirigent Stephen Cleobury odmjerenim pokretima sigurno vodio izvedbu i naglašavao dramatiku. Cjelokupni je dojam bio pozitivan, što je slušateljstvo nagradilo gromoglasnim pljeskom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Stoljeća tradicije

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Zbor Kraljevskog koledža u Cambridgeu (The Choir of King's College, Cambridge), Atrij Kneževa dvora, 19. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Komunikacija između dirigenta i 35 mladih pjevača savršeno je funkcionirala, a interpretacija je bila izrađena do kraja, dikcija jasna bilo da se radilo o skupnom ili u solo pjevanju, bilo á cappella ili uz pratnju orgulja. Bila je to večer skladnog pjevanja zbora kakav rijetko viđamo na našim pozornicama ...pročitajte cijeli tekst...
  • Barenboimova Schubertiada

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Daniel Barenboim, klavir, Atrij Kneževa dvora, 18. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Schubetova velebna Sonata u A-duru, D 959 kretala se u širokoj izražajnoj amplitudi od lirskih izlijeva do snažne dramatičnosti što je publiku podiglo na noge. Odazivom publike i njenom reakcijom Baremboin je bio ganut, a za uzvrat je dodao još dva impromptija iz opusa 90: u G-duru i u f-molu. Bio je to, bez dvojbe, jedan od vrhunaca ovogodišnjih Igara ...pročitajte cijeli tekst...
  • Duboka poetska imaginacija

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Pierre-Laurent Aimard, klavir, Atrij Kneževa dvora, 14. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Trinaest kratkih preludija iz Druge knjige Debussy je ispunio suptilnošću svoje umjetničke osjetljivosti što se potpuno osjetilo u interpretaciji Pierre-Laurenta Aimarda. Dubokom poetskom imaginacijom u kojoj je spojeno pjevajuće fraziranje i cijeli spektar tonskog sjenčanja s dubokim proživljavanjem iznio je autorovo glazbeno bogatstvo ...pročitajte cijeli tekst...
  • Profinjeni tonski preljevi

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Francuski vjetrovi (Les Vents Français), Atrij Kneževa dvora, 12. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Premda su u našoj sredini francuski umjetnici malo poznati, atrij Kneževa dvora bio je pristojno popunjen i kad je odsvirana prva skladba s programa Tri kratka komada Jacques-Francoisa Iberta slušateljstvo je reagiralo izuzetno toplo shvaćajući da će i preostali dio programa pobuditi umjetnički doživljaj visoke razine što se i ostvarilo
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Uspjeh zadarskih snaga

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Zadarski komorni orkestar, dir. Ivan Repušić, solisti: Jurica Šoša i Mario Šoša, klavir, Katedrala sv. Stošije, 11. kolovoza 2012,

    Piše: Helena Novak Penga
    Prepuni prostor najprostranije zadarske crkve govori o tome koje izvođače i koji repertoar zadarska publika želi slušati. Zadarski solisti i Zadarski komorni orkestar – osobito uz pojačanje u puhačkim dionicama – pokazuju da i izvan ljetnih mjeseci zadarski koncertni život u sebi nosi bogate potencijale
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Izvanserijski duo

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Ning Feng, violina, Thomas Hoppe, klavir, Atrij Kneževa dvora, 9. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Ako se kao relevantni parametri u procijeni nečijeg sviranja uzimaju dah fraze unutar protoka cjeline i kvaliteta tona, onda je Feng veliki umjetnik, u čemu nas je uvjerio već na početku večeri svirajući Beethovenovu Prvu sonatu za violinu i klavir u D-duru, op.12. Thomas Hoppe u svakom je trenutku bio ravnopravan sudionik te izvanredne umjetničke večeri
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Utjelovljenje češke duše

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Trio Smetana (Smetanovo trio: Jitka Čechová, klavir; Jiři Vodička, violina; Jan Páleníček, violina), Svečana dvorana Sveučilišta u Zadru, 8. kolovoza 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Umjesto opterećujućeg stvaranja efekata kojima bi se impresionirala publika, kod Tria Smetana nailazimo na osluškivanje nutarnjih poticaja između troje glazbenika, na njihov plodonosni razgovor umjesto beživotnog odrađivanja dionica. A upravo takav dojam se prenosi i na publiku: osjećaj stvarna shvaćanja glazbe koji stvara krajnje uzbudljivu izvedbu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sjaj baroknih madrigala

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Ansambl Responsorium, Crkva sv. Donata, 6. kolovoza 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Izvrsna sopranistica Tamara Franetović Felbinger zacijelo je najbarokniji interpret, kojoj je primjena povijesnih načela artikulacije i fraziranja u krvi, a vlastitom ekspresivnim potencijalom ne zaostaje mnogo za slavnijim svjetskim kolegicama. Njoj se pridružuju i talentirana mlada sopranistica Martina Klarić
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ljeto u Dvoru

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Venecijanski barokni orkestar, solist: Giuliano Carmignola, violina, Atrij Kneževa dvora, 2. kolovoza 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Venecijanski barokni orkestar pokazao se u najljepšem svjetlu i dokazao da ga se s pravom svrstava u vodeće orkestre takve vrste. Ansambl ima uigranu tehničku perfekciju, a svaki član kao da u sebi nosi treptaje baroknog duha. Kvaliteta zvuka, tempo, slojevitost dinamike, sve je to bilo savršeno modelirano u njihovu nastupu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Brazilska suptilnost

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Daniel Wolff, gitara, Crkva sv. Donata, 3. kolovoza 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Koncert nije donio latino strastvenosti i poduzetnosti u artikulacijskom pogledu ili na barem jedan pravi forte koji će prodrmati publiku. Bio je to vrlo dobar koncert s doista simpatičnim interpretom, ali koncert koji nosi samo prilog vrlo. Da bi to bio odličan koncert za pamćenje, ipak će trebati nešto više od saudade ...pročitajte cijeli tekst...
  • Jasna dirigentova vizija

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Zadarski komorni orkestar, dir. Aleksandar Kalajdžić, solisti: Tomasz Tomaszevski, violina, Wladimir Kossjanenko, viola, Pavao Mašić, čembalo, Crkva sv. Donata, 31. srpnja 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Kalajdžić je preveliki individualist da bi se priklanjao tuđim pristupima partituri. Rezultat rada takvog dirigenta je da  – unatoč ponekim tehničkim nesavršenostima – i mali lokalni prigodni orkestar u rukama spretnog i vizionarskog dirigenta može zvučati moćno i delikatno, briljantno i sofisticirano. Jednostavno, u najmanju ruku – zanimljivo
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Jednostavnost i eksplozivno bogatstvo

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Ansambl Symblema (Bojan Čičić, barokna violina; Nika Zlatarić, barokno violončelo; Pavao Mašić, orgulje), Katedrala sv. Stošije, 27. srpnja 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Maniristička izvedba raskošne i bizarne sonate La Cesta Pandolfija Meallija doista je bio vrhunac i Zusammenfassung koncerta: ansambl se ne libi prihvatiti interpretacijske izazove, ali upotpunjene visokim potencijalima svakog njegovog člana. Ansambl Symblema nije bez razloga sve priznatiji čimbenik na domaćem izvođačkom prostoru ...pročitajte cijeli tekst...
  • Izrazit izvođački potencijal

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Zagreb trio, Atrij Kneževa dvora, 25. srpnja 2012

    Piše: Ileana Grazio
    Večer je zaključena Brahmsovim Klavirskim trijem br.3 u c-molu, op.101. Brahmsove bujice su bile moćno i odlično izvedene u suptilnom dosluhu izvođača. Izražajna i razgranata dionica klavira pretvarala se čas u tihi šapat, čas u ritmički napad potičući gudače u slivenu cjelinu sa snažnim odjekom kod publike
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Orkestar dijamantnoga sjaja

    Glazbeni program 63. Dubrovačkih ljetnih igara: Barokni orkestar iz Freiburga (Freiburger Barockorchester), Gottfried von der Goltz, violina i vodstvo, solist: Karl Kaiser, flauta, Atrij Kneževa dvora, 20. srpnja 2012.

    Piše: Ileana Grazio
    Besprijekorno zajedničko muziciranje proizlazilo je od svakog pojedinog povijesno osviještenog člana ansambla koji je sljubljen sa svojim baroknim instrumentom stvarao umjetnički čin najviše razine. Razigranost i umjetnički uzlet glazbenika iz Freiburga zaslužuje da bude zapisan u festivalske anale kao izniman doživljaj ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sjaj mladih virtuoza

    Večeri na Griču: Dragan Đorđević, violončelo i Vladimir Milošević, glasovir, Atrij Galerije Klovićevi dvori, 16. srpnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Umjetnici su se predstavili zaokruženim nadasve reprezentativnim programom kojim su se dokazali ne samo kao zreli solisti izrazitih individualnih osobnosti, nego i kao izvrsno uigran duo koji ljepotom tona i međusobnim razumijevanjem pokazuje temeljito razumijevanje izabrane glazbe, istančan ukus i pruža nezaboravne glazbene trenutke ...pročitajte cijeli tekst...
  • Odsvirane note

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Simfonijski orkestar i Zbor HRT-a, dir. Pavle Dešpalj, solisti: Valentina Fijačko, sopran, Martina Gojčeta Silić, mezzosopran, Tomislav Mužek, tenor, Boris Martinović, bas, Poljana Šime Budinića, 12. srpnja 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Prva tri stavka prošla su u blijedim tonovima koji su prigušili kompleksnost i inovativnost Devete. Četvrti stavak ipak je zasjao sjajnom zvijezdom večeri, četverolistom Fijačko -Gojčeta Silić – Mužek – Martinović. Tu su najdomljiviji bili krasni, svježi glasovi Valentine Fijačko i Tomislava Mužeka s prirodnom sigurnošću u nastupu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Na srednjovjekovnom trgu

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012. Barlaam i Jozafat, Ansambl Dialogos (Katarina Livljanić, glas i umjetničko vodstvo, Albrecht Maurer, viela i rebek, Norbert Rodenkirchen, poprečna flauta i harfa), Crkva sv. Donata, 7. srpnja 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    Istovremeno krhki i bogati glas Katarine Livljanić savršeno se spaja s njezinom glumačkom interpretacijom te vještim Maurerovim i Rodenkirchenovim improvizacijama na replikama srednjovjekovnih instrumenata. Povremeno se činilo kao da se izvedba odvija na nekom srednjovjekovnom trgu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zvučni eksperimenti

    Klupska kazališno glazbena scena Amadeo: Ansambl Acoustic Project, Atrij Prirodoslovnog muzeja, Zagreb, 7. srpnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Program prilagođen ljetnom ozračju na otvorenom. Publika je uživala u dobro odabranoj i aranžiranoj glazbi, naročito onoj bližoj našem vremenu, kao i u odličnim izvedbama raznolikih stilskih obilježja, koje su kulminirale u uzavreloj završnoj skladbi Dased and Confused Jakea Holmesa i Jimmyja Pagea
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Boljke koncerta na otvorenom

    52. glazbene večeri u Sv. Donatu, Međunarodni ljetni glazbeni festival, 5. srpnja – 11. kolovoza 2012.: Svečano otvaranje, Simfonijski orkestar Savaria, dir. Edo Mičić, Forum, 5. srpnja 2012.

    Piše: Helena Novak Penga
    U cjelini gledano, interpretacija mađarskog orkestra bila je dobra, ali zbog neujednačenog ozvučenja sveukupnost zvuka ostavila je pomalo blijed dojam. Odličan dirigent stoga je malo toga mogao napraviti da orkestralni tutti zvuk ne ostaje prigušen, bez potrebnih dinamičkih gradacija prema zvukovnom rasprsnuću punog fortea
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Upaljene baklje

    Glazbeni program 12. Osječkog ljeta kulture: Praizvedba kantate Jerihon za sole, naratora, djevojački zbor, mješoviti zbor i simfonijski puhački orkestar, red. Robert Raponja, 29. lipnja 2012.

    Piše: Sunčana Bašić
    Prepletanje hebrejskog teksta u zborskoj dionici i naratorovog deklamiranja na hrvatskom i hebrejskom jeziku, efektno je dopunjeno solističkim umetcima koji su horizontalnim linijama presijecali zvučne blokove clusterske vertikale skladbe. Ti su zvučni blokovi nepogrešivo podizali energiju izgovorenih molitava, sve do klimaksa u posljednjem stavku ...pročitajte cijeli tekst...
  • Iz Händelova rodnog mjesta

    Händel-Festspiele Halle, 31. svibnja – 10. lipnja 2012.

    Piše: Ivan Ćurković
    U naslovnoj ulozi u operi Ottone nastupio je Matthias Rexroth koji je dokazao da kontratenori mogu ne samo volumenom glasa itekako ispuniti opernu kuću, nego i da su sposobni za kolorističku i ekspresivnu diferencijaciju određene uloge, opravdavši tendenciju Festivala da se uloge kastrata dodjeljuju kontratenorima
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Duhovna djela uz violončelo

    14. Festival sv. Marka, Zagreb, 25. travnja – 16. svibnja 2012.: Nicolas Altstaedt, violončelo, Solisti sv. Marka, Crkva sv. Marka, 2. svibnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Unatoč kratkom vremenu za pripremu, Svyati Britanca Johna Tavenera i Stabat mater Norvežanina Knuta Nystedta dostojno su predstavljene u solidnoj izvedbi zbora s tek mjestimičnim intonacijskim oscilacijama, te s vrlo kvalitetnim doprinosom izražajne i dramatične solističke dionice violončela
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Mokranjčeva glazbena rječitost

    14. Festival sv. Marka, Zagreb, 25. travnja – 16. svibnja 2012.: Zbor Radio–televizije Srbije, dir. Vladimir Kranjčević, solist: Aleksandar Novaković, bariton, Crkva sv. Marka, 27. travnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Mješoviti zbor RTS-a prostro je raskošnu paletu profesionalnih vokalnih dostignuća ujednačena sloga, s posebice impresivnom basovskom dionicom i širokom lepezom dinamičkih nijansi sa snažnim forte gradacijama. Maestro Kranjčević s istančanim je osjećajem za specifičan stil znalački i sugestivno ravnao odličnom izvedbom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Znatan potencijal

    21. svečanosti Pasionska baština, Zagreb, 24. ožujka - 4. travnja 2012.: Ciklus Glazbenici u Gradskoj skupštini, Pasionske arije starih majstora, Branka Pleština, sopran, Sonja Runje, mezzosopran, Mario Čopor, klavir, Stara gradska vijećnica, Zagreb, 4. travnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Izvedba nimalo lakog programa bile su izvrsna škola za mlade pjevačice. Iako uvjeti za koncertne nastupe u Staroj gradskoj vijećnici nisu idealni i zbog dotrajala pijanina koji je trebao nadomjestiti orkestar (a Mario Čopor pritom se odlično snašao), koncert je zbog ljepote same glazbe te solidne pripreme i entuzijazma mladih umjetnica polučio uspjeh ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dojmljiva izvedba

    21. svečanosti Pasionska baština, Zagreb, 24. ožujka - 4. travnja 2012.: Zbor Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, dir. Jasenka Ostojić Radiković, solisti: Matija Meić, bariton, Sven Jagarinec, mezzosopran, Pavle Zajcev, violončelo, Pavao Mašić, orgulje, Crkva sv. Katarine, 1. travnja 2012.

    Piše: Višnja Požgaj
    Mješoviti zbor Muzičke akademije posve je udovoljio zahtjevima partiture: svježih i dobro impostiranih glasova (naročito ženskih) i ujednačenih dionica. Vrlo dobra dikcija i emotivna izražajnost u širokom rasponu dinamičkih nijansi očitovala se tijekom cjelokupne vrlo dojmljive izvedbe
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Potvrda kvalitete

    5. međunarodno violončelističko natjecanje Antonio Janigro, KD Vatroslav Lisinski, Zagreb, 23. siječnja – 5. veljače 2012.

    Prvonagrađeni Kian Soltani u oba je finala ostvario visokoujednačenu kvalitetu izvedbi, izvrsne tehnike, stilski i interpretativno dorađenih koncepcija. Izvedbe Haydnova i Šostakovičeva koncerta dominantno su slijedile su zahtjeve visokih kriterija, ali se mogao osjetiti svojevrstan nedostatak individualnog umjetničkog impakta
    ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike