Solistički koncerti

  • Slično, isto ali dopadljivo

    Ciklus Zagrebački umjetnici zagrebačkoj publici HDGU-a: Davor Reba, klarinet, Marina Pletikosa, klavir, Hrvatski glazbeni zavod, 27. listopada 2011.

    Ugodna intonacija, tehnička spremnost i nenarušeno zajedništvo svirke nisu uspjeli prevagnuti nad nedorečenošću i nedovoljnom količinom interpretacijskih ideja. Ipak, koncert se svidio ohrabrujućem broju slušatelja te su na dva dodatka pozvali glazbenike, koji svojim potencijalom traže drugačiji koncept ili odvažnije čitanje partitura ...pročitajte cijeli tekst...
  • Liszt samo u malim dozama

    Ciklus Zagrebački umjetnici zagrebačkoj publici HDGU-a: Lana Genc, klavir, Hrvatski glazbeni zavod, 6. listopada 2011.

    Zrelost i odmak koje Liszt nalaže, sposobnost da se virtuozna tehnička iznijansiranost u zvuku materijalizira kao građa, u stvaralačkom, a onda i u pijanističkom aspektu, Lani Genc još nedostaju. U manjim je formama ostvarila veću umjetničku uvjerljivost i pokazala raspon pijanističkog potencijala i interesa koji je vrijedan svake pohvale ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dojmljive glazbene vizije

    Ciklus Piano fortissimo: Vrijeme u prostoru, Mia Elezović, klavir, Hrvatski glazbeni zavod, 25. svibnja 2011.

    Piše: Višnja Požgaj
    Mia Elezović odabranim skladbama posvetila se vrlo studiozno, sugestivno i tehnički besprijekorno, uz plemeniti ton kontrolirane zvučnosti i ekspresije. Koncert je imao dva vrhunca. Bile su to izvedbe opsežne i vrlo zahtjevne skladbe Rudepoema Heitora Villa-Lobosa i Muzika za klavir i elektroniku Davorina Kempfa ...pročitajte cijeli tekst...
  • Gipke pasaže

    Guitarra Viva: Eduardo Isaac, Hrvatski glazbeni zavod, 9. svibnja 2011.

    Piše: Višnja Požgaj
    Preludirajući u romantičnom Nocturnu Federica Morena Torrobe, Eduardo Isaac je na prvi mah osvojio prisutne ljepotom tona zahvaljujući svojoj senzibilnosti. U nastavku je umjetnik uz besprijekorno oblikovane fraze, legato, fokusirani udar (bilo oštri ili mekani) i tonove duga odjeka, pokazao virtuozne kvalitete, oplemenjene efektnim akcentima i...pročitajte cijeli tekst...
  • Pjev glasa i instrumenata

    Večer izvrsnosti, Martina Zadro, sopran, Lana Bradić, klavir, Radovan Cavallin, klarinet, Hrvatski glazbeni zavod, 30. travnja 2011.

     U ideji zapravo divni spletovi frekvencija koje čine glas i klarinet samo će najspretnijim, najvještijim i u komornom muziciranju osjetljivim i osviještenim glazbenicima uspjeti. Istančana finoća i kristalna boja glasa Martine Zadro, klarinet koji u Cavallinovim rukama zaista pjeva i diše s njom te promišljena elegantnost Lane Bradić bili su dojmljivi ...pročitajte cijeli tekst...
  • Iz Bachove orguljaške riznice

    Lisinski subotom: Majstori orgulja, Ante Knešaurek i Pavao Mašić, Hommage Bachu, KD Vatroslav Lisinski, 2. travnja 2011.

    Piše: Višnja Požgaj
    Umjetnici Mašić i Knešaurek i ovom su prigodom pokazali veliko zanatsko umijeće orguljanja, virtuozni rad ruku i nogu, muzikalnost i dobro poznavanje stila, kao i izvrsnu međusobnu suradnju. Usto su mudro prilagodili svoje interpretacije instrumentu u dvorani, što je, dakako, pridonijelo uspjehu koncerta u cjelini ...pročitajte cijeli tekst...
  • Intimno i ekspresivno

    Guitarra Viva: Maroje Brčić, Hrvatski glazbeni zavod, 15. ožujka 2011.

    Piše: Višnja Požgaj
    Maroje Brčić već je s prvim sjetnim tonovima koncerta dao naslutiti ugodnu večer ispunjenu čistim i plemenitim zvukom gitare. Osjećajem za ljepotu tona i njegovu puninu duga odjeka umjetnik je lijepo i muzikalno oblikovao fraze u logičnom protoku vremena uz virtuoznu tehniku koja omogućuje nesputanost i uvjerljivost interpretacije
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Interpretacije u HD tehnologiji

    Izvanredni koncert ciklusa Lisinski subotom: Pijanistički recital Ive Pogorelića, KD Vatroslav Lisinski, 12. ožujka 2011.

    Piše: Maja Stanetti
    Tijekom večeri na djelu je ponovno bila Pogorelićeva minuciozna razrada detalja. Za njega svaki je put nova interpretacija uživo i novi izazov i razlikuje se od snimki ili izvedbi koje su se mogle ranije slušati, a interpretova bačena rukavica zahtijeva odgovor u koncentraciji i iscrpljujućem ulogu slušatelja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Papandopulove Studije u izboru vrhunskih djela

    Ciklus Forte fortissimo Koncertne direkcije Zagreb: Eliso Virsaladze, klavir, KD Vatroslav Lisinski, 6. veljače 2011.

    Piše: Maja Stanetti
    Kao rijetko koji gostujući umjetnik, Eliso Virsaladze je u program recitala između Mozarta i Liszta smjestila i domaćega autora. Borisa Papandopula i njegove dvije od Osam studija za klavir. No nije taj izbor bio samo znak pažnje prema domaćinima nego je umjetnica očito uvjerena da Papandopulo pripada društvu odabranih autora
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ustreptale i zgusnute izvedbe krhke djevojke

    Pijanistički recital Claire Huangci, Hrvatski glazbeni zavod, Zagreb, 27. siječnja 2011.

    Piše: Maja Stanetti
    Claire Huangci svoju virtuoznost drži na uzdi naoko se priklanjajući jednostavnom i preglednom iznošenju sadržaja u svojim ustreptalim i zgusnutim izvedbama velikog dinamičkog raspona i pomne brige o kvaliteti tona. U Zagrebu se predstavila raznolikim repertoarom nastojeći prikazati širinu svojih glazbeničkih interesa ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv